Απαντάμε σε ερωτήσεις που μας έχετε στείλει και ελπίζουμε να βοηθήσουμε και άλλους χρήστες / συνεργάτες μας.

Για τους Χρήστες

Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν από το larissashop.gr. Πως θα πληρώσω;

Πραγματοποιώντας την παραγγελία σας μέσα από το larissashop δεσμέυεστε να πληρώσετε το προϊόν στο αντίστοιχο κατάστημα κατά την παραλαβή του (click away).

Έχω παραγγείλει ένα προϊόν και το κατάστημα μου είπε ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμο.

Αυτό μπορεί να συμβεί. Το καλύτερο θα ήταν να μιλήσετε τηλεφωνικά με το συγκεκριμένο κατάστημα (τα στοιχεία θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα μας στο μενού “Πωλητές”) ώστε να σας ενημερώσει εάν το προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο.

Μένω εκτός Λάρισας. Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν;

Μπορείτε να παραγγείλετε οποιοδήποτε προϊόν με την προϋπόθεση να το παραλάβετε από το κατάστημα της Λάρισας.

Για τις Επιχειρήσεις

Έχω επιχείρηση. Πως μπορώ να ανεβάσω τα προϊόντα μου στο larissashop;

Υπάρχουν 2 τρόποι:

1ος τρόπος:
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στη διεύθυνση:
https://larissashop.gr/subscription/. Επιλέξτε το πακέτο συνδρομής που επιθυμείτε και συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Κατόπιν θα σας αποσταλλεί ένα email με τα στοιχεία πληρωμής της συνδρομής σας. Οταν η συναλλαγή ολοκληρωθεί, θα πρέπει να μας αποστείλετε  τα προϊόντα σας. Θα χρειαστούμε φωτογραφίες, περιγραφές και την τιμή τους. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι σε μορφή jpg και όλα τα κείμενα που τις συνοδεύουν γραμμένα σε ένα αρχείο κειμένου (txt, doc κ.α.) Συμπιέστε (zip, rar) όλα τα αρχεία και στείλτε τα μέσω wetransfer.com ή μέσω όποιουδήποτε άλλου site χρησιμοποιείτε για την μεταφορά μεγάλων αρχείων. Η αποστολή θα πρέπει να γίνει με αποδέκτη το email info@larissashop.gr.
Η ομάδα μας θα αξιολογήσει τα αρχεία σας και θα σας στείλει ένα email με τις οδηγίες παρακολούθησης των παραγγελιών και των προϊόντων σας.

2ος τρόπος:
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στη διεύθυνση:
https://larissashop.gr/subscription/. Επιλέξτε το πακέτο συνδρομής που επιθυμείτε και συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Κατόπιν θα σας αποσταλλεί ένα email με τα στοιχεία πληρωμής της συνδρομής σας. Οταν η συναλλαγή ολοκληρωθεί, θα είστε σε θέση να ανεβάσετε μόνοι σας τα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας και να διαχειριστείτε το eshop σας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα σας καλέσουμε τηλεφωνικά στον αριθμό τηλεφώνου που θα δηλώσετε.

Μπορώ να παρακολουθώ τις πωλήσεις και τα προϊόντα μου μέσα από το site;

Φυσικά! Θα είναι σαν να έχετε το δικό σας eshop. Εσείς θα είστε υπεύθυνοι για τις παραγγελίες, πληρωμές, ανανεώσεις των προϊόντων σας όπως και την επικοινωνία με τον πελάτη σας για την παραλαβή του προϊόντος. Το larissashop δεν κρατάει καμία προμήθεια επί των πωλήσεων των προϊόντων σας άρα η συναλλαγή με τον πελάτη είναι αποκλειστικά δική σας αρμοδιότητα.

Θέλω να σας στείλω τα προϊόντα μου. Ποιο είναι το κόστος;

Επισκεφτείτε τη σελίδα “Συνδρομή” για να μάθετε περισσότερα.

Έχω συνδρομή για 20 προϊόντα. Μπορώ να αφαιρέσω κάποιο και να προσθέσω κάποιο άλλο;

Ναι, μπορείτε. Αρκεί τα προϊόντα σας να μην ξεπερνούν τα 20. Το να προσθέτετε και να αφαιρείτε προϊόντα, κάποιες φορές “επιβάλλεται” εφ όσον κάποια από τα προϊόντα σας μπορεί να έχουν εξαντληθεί.

Δεν έχω τις γνώσεις να ανεβάσω μόνος μου τα προϊόντα στο eshop.

Κανένα πρόβλημα. Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στην σελίδα μας με θέμα: “Εκπαίδευση διαχείρισης eshop” και θα σας καλέσουμε τηλεφωνικά ή με email για να κλείσουμε ένα ραντεβού στο χώρο μας.